BMW ruller igen ind på en førsteplads


For femte gang i træk går førstepladsen i kundetilfredshedsundersøgelsen AutoIndex til BMW Danmark.Undersøgelsen udføres en gang om året af FDM og Loyalty Group, og måler på fire forskellige faktorer: Bilens komfort og kvalitet, forhandlerens kompetencer, værkstedets kompetencer samt loyaliteten over for bilmærket.

BMW Danmark bliver samlet vinder i undersøgelsen, og vinder samtidigt Loyalty Award Auto 2016 for at have de mest loyale bilejere.

Administrerende direktør hos BMW Danmark, Jan Askholm, udtaler: “For et års tid siden begyndte vi en rejse sammen med vores forhandlere. Vi kalder det ONE BMW, og det går i sin enkelthed ud på, at vi i hele værdikæden har samme, målrettede fokus på netop kundeoplevelsen. At vi så får “blåstemplet” denne indsats ved at vinde både AutoIndex og Loyalty Award Auto er en kæmpe motivation for at fortsætte rejsen”.

Jan Askholm tilføjer: “Vi skylder vores loyale kunder en stor tak for at have peget på os igen som vindere. Vi kan garantere, at vi også fremover vil gøre alt for at leve op til den tillid, kunderne har vist os”.

BMW Group

Med de tre mærker BMW, MINI og Rolls-Royce, er BMW Group verdens førende premium producent af biler og motorcykler, som også tilbyder finansielle ydelser og mobilitetsservice. BMW Group har 30 produktionsanlæg i 14 lande samt forhandlernetværk i 140 lande.

I regnskabsåret 2015 solgte BMW Group cirka 2.247.000 biler og 137.000 motorcykler på verdensplan. Omsætningen i 2015 var 92,18 mia. euro og overskuddet før skat var 9,22 mia. euro. Koncernen havde per 31. december 2015 en global arbejdsstyrke på 122.244 medarbejdere.

Grundlaget for BMW Groups succes har altid været ansvarsbevidsthed og langsigtede løsninger. Derfor er miljømæssig og social bæredygtighed i hele værdikæden, omfattende produktansvar og et klart fokus på ressourcebevarelse, en integreret del af koncernens strategi.

Læs mere her


Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.